1. kolo 2. Liga SK DDsport A

19.09.2011 16:05

SK DDsport A vs Hluchov 6:2

SK DDsport A vs Betis  4:3

 

Sestava: Romanovský, Petružela, Dokoupil L.,Pluskal, Pluháček, Dostál P., Hála, Hlačík

 

Trenér: Vlastislav Dokoupil

 

Jelikož jsem se nemohl opřít o tradiční opory zadních řad A týmu Tomáše Dokoupila a Petra Lánera povolal jsem hráče B-týmu. Musím řici, že jsem s jejich výkony spokojen a splnili mé očekávání.

 

V obou utkáních jsme ukázali velkou vůli po vítězství a dle mého názoru je zaslouženě zvládli a vyhráli. Ikdyž mi v prním utkání s Hluchovem velmi zatrnulo, když jsme inkasovali branku na 3:2 a živě se mi před očima zjevilo utkání B-týmu z minulého týdne. Naštěstí mužstvo projevilo zkušenost a především Dušan si uřval defenzivu a následné vstřelené branky utkání rozhodli.

V utkání s Betisem mi vadilo neproměnování vyložených šancí a špatné dostupování jejich jednoznačně nejlepší hráče Zdenka

Halenku, kdy jsme ho nechávali střílet a Betis se tak díky němu opakovaně vrátil do hry, ale opět musím říct, že kluci závěr zvládli utkání odbojovali a my tak bereme všechny body.

 

Diskusní téma: 1. kolo 2. Liga SK DDsport A

ozdoba ligy

tomcep | 25.09.2011

Opět se podle mě ukázalo, že zápasy mezi DD a Betisem patří vždy k tomu nejlepšímu co liga nabízí ...Fotbal na vysoké úrovni, hru nahoru dolu, šance na obou stranách ...Bylo tomu tak v lize 4. , poté ve 3. a nyní i v lize 2. ,,,,Poděkování patří vše aktérům těchto prestižních bojů

Přidat nový příspěvek